Liity jäseneksi

Liity PAVAn jäseneksi!

Varsinainen jäsen

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä oikeuskelponen yhtiö tai yritystoimintaa harjoittava henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tavoitteet ja tarkoituksen ja toimii audiovisuaalisella alalla. Jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus. Yritysjäsenyyden hinta on 80 €/kausi.

Freelancer-jäsen

Yhdistyksen freelancer-jäseneksi voi liittyä yksityinen henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tavoitteet ja tarkoituksen ja toimii audiovisuaalisella alalla. Freelancer-jäsenellä on läsnäolo- ja puheoikeus yhdistyksen kokouksissa, mutta ei äänioikeutta. Freelancerin vuosittainen jäsenmaksu on 20 €.

Opiskelija-jäsen

Yhdistyksen opiskelija-jäseneksi voi liittyä yksityinen täysi-ikäinen henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tavoitteet ja tarkoituksen ja opiskelee audiovisuaalisella alalla. Opiskelija-jäsenellä on läsnäolo- ja puheoikeus yhdistyksen kokouksissa, mutta ei äänioikeutta. Opiskelijan ensimmäinen jäsenvuosi on ilmainen, ja sen jälkeen vuosittainen jäsenmaksu on 20 €.

Jäsenistö kutsutaan mukaan tapahtumiin sekä yhdistyksen kevät- ja syyskokouksiin. Kokouksia vietetään yleensä saunailtojen ja vilkkaan ajankohtaiskeskustelun merkeissä, ja niihin ovat tervetulleita sekä uudet että vanhat jäsenet.

Liity täyttämällä lomake

Yrityksen / yksityishenkilön nimi

Yhteyshenkilö (jos kyseessä yritys/organisaatio)

Y-tunnus