Jäsenedut

Jäsenedut Pavalaisille

PAVA ry. neuvottelee jäsenilleen rahanarvoisia etuja ja alennuksia media- ja pelialalle tarpeellisista palveluista. Alla luetelluista eduista voi kysyä tarkennuksia osoitteesta info@pava.fi. Otamme vastaan myös jäsenistön vinkkejä toimintaanne helpottavista palveluntarjoajista.

Fotonordic logo Oulu

FOTONORDIC OY

Kameratarvikekauppa Fotonordic laskee kaikille PAVA ry:n jäsenille tilauskohtaisen alennusprosentin tuoteostoksista.

www.fotonordic.fi

NETPLAZA

Internet-palveluntarjoaja Netplaza antaa PAVA ry:n jäsenille Pro- ja Basic yritysliittymistä ja www-hotellipaketeista –50% hinnanalennuksen ensimmäisen vuoden ajalta (tarjous edellyttää vähintään 24kk sopimusta). Lisätietoja ja tarjouksen yritysliittymästä voi pyytää osoitteesta: myynti@netplaza.fi

COLLEQIUM

Tilitoimisto Colleqium tarjoaa pavalaisille kahden tunnin ilmaisen taloushallinnon konsultoinnin. Pavan jäsenet saavat järjestelmän siirrot ja muut käyttöönottoon liittyvät kustannukset veloituksestta (arvo 500-1000 €). Uusille asiakkaille Netvisor-järjestelmä vuodeksi käyttöön.

RADISSON BLU OULU

Hotelli tarjoaa PAVA ry:n jäsenille majoitusta tarjoushinnoin.